2018. március 14., szerda

Jégvarázs Party Time - avagy a 4.0-ás verzó




Jégvarázs új köntösben, legalábbis nálam.




Zorkának már tavaly is Frozen tortát készítettem - a szokásosat - és úgy tűnik rajongása a mese iránt továbbra is töretlen. Mert idén is ez lett a téma, viszont most a mese egy rövid mellékszála, a Party Láz felé indultunk el. 


A történet szerint Annának meglepi szülinapi partit szervez Elza és a mesében lévő tortát kellett hasonlóan elkészítenem. Bevallom ezelőtt életemben nem láttam ezt a kisfilmet, de most megnéztem, legalább legyen némi fogalmam hogy mit is kell csinálnom. Főképp azért, mert első körben rá se jöttem, hogy a kis fehér izék micsodák? Ok, persze, könnyű mondani hogy kis hóemberkék, na de akkor is... se kezük, se orruk.... joggal gondolhattam valami kis hólényeknek. Na de a lényeg, hogy ebből aztán kellett pakolni a tortára. 



Kifejezetten élveztem, hogy végre valami eltérőt csinálhatok az eddig jégvarázsos tortától, bár volt némi anomália bennem a hópihék és a napraforgók együttes látványától. Sebaj... a mese az mese. A torta meg torta. Nagy bölcselet :)    



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése