2018. június 21., csütörtök

Az erő velem volt!



Akinek némi hiányérzete van a tortával kapcsolatban, megsúgom, jól érzi. A tortára ugyanis fotózás után került rá egy műanyag Darth Vader figura, de arról sajnos kép már nem készült, sőt még én sem láttam.

Pedig én is megnéztem volna. Azt már az elején leszögeztem, hogy sajnos nem tudom megcsinálni az erő sötét urát figurából.  De mivel fantasztikus műanyag bábut sikerült találni egy fantasztikus webáruházban, annyira nem is bánta a megrendelő. Hozzá teszem szerintem is jobban járt vele, mintha én gyurmáztam volna össze, ki tudja milyen lett volna a végeredmény.
Én ezt az űrös témát nagyon bírtam. A technikát - hogy miként lehet ilyen űr színeket meg galaxist rávarázsolni a tortára airbrush-sal - még korábban sajátítottam el, így most ezen a tortán debütált először a téma. Mondhatom, nagyon élveztem látni, hogy miként tevődik össze 2-3 féle színből végül ez a kombináció, ami így nem lett egészen fekete, hanem megtalálható rajta egy kis lila meg kék, ami tök jól feldobja. Szerintem!


Sajnos ici-picit elbeszéltünk a megrendelővel a részletekkel kapcsolatban a technika ördögének köszönhetően, mert utólag kiderült, hogy kellett volna ráraknom egy StarWars logot is, de én úgy értelmeztem, hogy az pont nem kell. Hiába, amikor a telefon akar helyettünk fogalmazni....! De hála a jó égnek, hogy így sem veszített értékéből. Kétségtelenül sajnálom, hogy végül nem készült fotó a figurával együtt. A torta egyébként 30. szülinapra készült, méghozzá férfinek, így nem is volt gond a sötét színvilág. 
Egy biztos, azt nem felejtem el, hogy bitang nehéz volt ez a torta. Én nem is értem, pedig nem ez volt az első 3 emeletes tortám, de amíg vártam - kezemben ezzel a csöpp darabbal - hogy be tudjam rakni a megrendelő kocsijába, aki éppen egy biztonságos helyet próbált varázsolni neki, szerintem lábon kihordtam 3 infarktust, mert minden egyes pillanatban azt hittem, na eddig bírtam és mindjárt leejtem. Szóval mondom én, hogy az erő velem volt!



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése