2018. augusztus 24., péntek

Ariel.... végre valami más!



Eddig még nem kaptam Kis Hableányos tortára felkérést, de Korina most megadta nekem a lehetőséget! És nekem a tavalyi év kedvence lett!

Nem tudom megmondani miért! Talán mert lányos torta, de mégsem az a megszokott habos-babos, rózsaszín történet, talán mert végre nem Katicalány és Macskafiú, vagy talán mert még nem volt ilyen témájú tortám. De az is lehet, hogy azért, mert annyira sikerült színesre, élénkre vidámra fújnom, hogy egyszerűen öröm volt ránézi. Komolyan. Korin anyukája is azt mondta, hogy az összes torta közül amit nekik csináltam ez a kedvnece. Pedig alapvetően semmi bonyolult nincs benne, egyszerűen csak látványos ezzel a festett cukorlappal amit airbrush pisztollyal fújtam.



Egy szó mint száz, a tavalyi évem utolsó előtti tortája lett a kedvencem.... És mi lett az utolsó tortám 2017-ben? Egyet tippelhet mindenki!!!!


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése