2018. december 25., kedd

Csodaszép Karácsonyt Mindenkinek!


Kedves Rokonaim, Barátaim, Új és Régi, Meglévő és Visszatérő Üzletfeleim!

Minden évben egy pörgés, rohanás számomra ez az időszak és minden egyes évben megfogadom, hogy majd a következő összeszedettebb, megtervezettebb és nyugodtabb lesz...  

... de persze nem sikerül.
Mint mindig, most is rengeteg dolgot terveztem az év végére, de persze mindennel csúszásban voltam és volt, amit be se tudtam fejezni. Ennek ellenére tortáimat, tortáitokat igyekeztem kellő gonddal és odafigyeléssel, a tőlem telhető módon elkészíteni ebben az időszakban is. Bízom benne, hogy legalább ez sikerült.


Ilyenkor úgy szeretnék mindenkinek egyenként köszönetet mondani és jókívánságaimat átadni, de sajnos lehetetlen. Éppen ezért, ezzel a megismételhetetlen képsorozattal szeretném megtenni.




Köszönet Barátaimnak, Rokonaimnak, akik sokszor csendben, türelemmel nélkülöztek engem, Kollégáimnak akik annyiszor elviselték a tortázás adta élhetetlen magatartásomat, meglévő Ügyfeleimnek, akik továbbra is bizalmat szavazva rendelnek tőlem újabb és újabb tortát, valamint új Ügyfeleimnek is, akik ismeretlenül is ragaszkodtak ahhoz, hogy én készítsem el tortáit. Jövőre szeretnék sok újdonságot hozni, rengeteg tervem van, amivel könnyebbé válhat a rendelés és nemcsak tortára, de reményeim szerint más finomságra is számíthattok tőlem.





            




Mivel soha nem szoktam magamról fotót kirakni a Hamucipókán, most rendhagyó módon és a körülmények adta lehetőséggel élve készült néhány kép a tortáról és készítőjéről. S bár soha ne mondd hogy soha, jelen elhatározásom szerint több ilyen kép nem lesz. A torta a munkahelyem karácsonyi bulijába készült, így a téma adott volt, a hó akkor éppen előtte esett le és végre nem csokifoltos ruhában, hanem normálisan felöltözve, "csinosan" léteztem pár órát, vagyis minden egyben volt hogy ezek a képek elkészüljenek. És köszönet Csillának, aki ebben segítségemre volt, igazán jól szórakoztunk közben :)











Mindenkinek Kívánok Boldog, Csodaszép Karácsonyt és még Boldogabb Új Esztendőt!
Jövőre ugyanitt!



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése