2019. január 17., csütörtök

Virágágyás... finooom



Megtiszteltetés volt újabb tortát készíteni az X-faktor győztes szülinapjára.... és még szerettem is.




Először egy évvel korábban keresett meg engem Dancsi Dóra anyukája, a humorista Bach Szilvia, hogy készítsem el lánya vegán szülinapi tortáját. Már csak azért is volt maradandó élmény, mert ez számomra kihívás volt a javából, nem mellesleg elkészült életem első Unicornis tortája.







Bár jómagam sajnos nem találkoztam Dórival, és valószínű azt sem tudja hogy én készítettem a tortáját, de már az felemelő volt számomra, hogy a következő évben újból az én kezeim közül került ki a tortája. Ezek szerint nem lehetett olyan rossz az az Unicornis.
Idén virágos kert volt a téma, így jött az ötlet, hogy készítek egy dézsát, néhány virággal. A bazsarózsa adott volt, mert igen látványos, nem mellesleg már csináltam jó néhányat. A boglárkát egyszerűen imádom, bár be tudom tőle fonni a szemöldököm, olyan pepecs. És hát kellett valami új is, amit eddig még nem csináltam, ez volt a kövirózsa... Nemes egyszerűséggel imádtam.. egyszerű, de olyan kis helyes. Aztán már csak néhány kitöltő virág és kész is lett az ágyás. Nos, a reakcióból azt gondolom, nem lőttem nagyon mellé. Köszönöm az élményt!




Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése