2019. augusztus 8., csütörtök

Hózentróger, nyakkendő...



Egy nagyon kedves régi ismerős keresett meg ezzel a tortával kapcsolatban... nem más, mint Bogi, akinek életem első esküvői tortáját készítettem.



Férje Szabi, pedig most lett 30 éves, akinek egy meglepi szülinapi partyt szerveztek és nagyon örültem, hogy újra megkerestek torta ügyben. 

Pláne mert közben megszületett első gyerkőcük is és sajnos nem tudtmam elvállalni az 1 éves szülinapi tortáját. Pedig milyen mókás lenne tortákon keresztül végig kísérni egy megrendelőmet, az esküvőtől a gyerek születésig mindenféle szülinapon át. Na talán majd legközelebb!
Így egy pasis tortát kaptam feladatul és tulajdonképpen nem is volt sok agyalnivalóm, mert küldött kép alapján dolgoztam. Amit sajnálok, hogy a színe sajnos nem lett olyan nagyon mély tengerészkék, mint az eredeti képen, de egyszerűen nem úgy viselkedett a festék, ahogy azt vártam volna tőle. Hiába kevertem bele többet a fondantba, nem akart mélyülni a színe, az állaga viszont egyre törősebb és morzsalékosabb lett, nem beszélve hogy az ízén is keserített. Pedig ennek elvileg aztán olyan sötétkékre kellett volna színezni az anyagot, hogy ihaj... Hát nem jött be és ezt sajnálom is, úgyhog keresem a megfelelő tengerészkék festéket, amíg meg nem találom. Ettől független azért boldog voltam, hogy elkészíthettem és remélem, hogy túl nagy csalódást nem okoztam most sem. 


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése