2019. augusztus 2., péntek

Kabátka nélkül, habcsók nyalókákkal


Egy régi kolléganőm 50. születésnapjára készült, meglepetések közepette. Végre valami "új"...





Már abból a szempontból, hogy ilyen habcsók nyalókákat nem csináltam még, de egyre többet látok külföldi tortásoktól. Így megörültem, amikor az ünnepelt lánya végül is szabadkezet adott, hogy a díszítés lehet bármilyen, de burkolás nem kell, vagyis naked- , általam kabátka nélkülinek hívott torta kell.
















Alig vártam hogy csinálhassak végre ilyet, na meg örültem annak is, hogy felnőtt részére csinálhatok hosszú idő után tortát. A körítés is habcsókos lettek, gyártottam egy egész tepsit mindenféle formában meg színben, amik meg nem sikerültek, azokat is felhasználtam úgy, hogy rámorzsoltam. 








Igaz a nyalókák kissé faramucin sikerültek, de ismervén az ünnepeltet, aki még 50 évesen is bohókás és aranyos laza kis személyiség, úgy éreztem így még jobban is illik hozzá a torta.
Egyszóval imádtam és még még még szeretnék ilyet csinálni.. :)



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése