2020. január 8., szerda

Rumini


Kicsit más stílussal próbálkoztam, több-kevesebb sikerrel.

Rumini tortát kellett csinálnom és mivel Rumini egy mesekönyv hőse, azt találtam ki, hogy a könyvben lévő fekete-fehér, rajzos stílust jelenítem meg a tortán. 

Kerestem néhány képet a könyből, ami rákerült a tortára nyomtatott ostyakép formájában. A körülötte lévő területet szerettem volna olyan hatásúra megcsinálni, mintha ceruzával lenne körbe satírozva. 


Nos nem feltétlen olyan hatást kaptam amit szerettem volna, ugyanis a fekete porfesték, amit ecsettel rápacsmagoltam a tortára, picit erősebb lett, illetve átváltott egy indigókék színűre. Szóval ennél kicsit enyhébb hatást szerettem volna elérni, de bármit próbáltam már vele csinálni csak rontottam a helyzeten. Így hát ilyen lett. Bár én nem voltam vele annyira elégedett, a megrendelő meglátta benne azt, hogy mit is szerettem volna elérni. Tetszett neki a torta és rögtön mondta, hogy olyan mint a könyvben. Így hát elfogadtam, hogy végül is a hatást elértem, de legközelebb már másként kell csinálnom.
Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése