2020. július 7., kedd

Érzékeny málnás csokoládé - üvegben vagy akár tortában is


Amikor elindultam az üveges sütikkel, akkor tudtam, hogy nem fogom megúszni, muszáj lesz olyan tej- és tojásmentes, valamint cukormentes ízeket kikísérletezni, amelyek ehetők. Íme a málnás csokoládé, amit tejmentes, vegán és kérheted üvegben vagy akár tortában is. 



Nem vagyok nagy rajongója a mentes dolgoknak, hála az univerzumnak jómagam nem vagyok benne érintett sem. Sokáig nem is akartam ilyen dolgokat csinálni, aminek egyik oka, hogy egyszerűen ehetetlennek és mű ízűnek éreztem - főként a mindenféle cukorhelyettesítővel késztett diabetikus édességek - másik oka pedig, hogy állagra sem lesz olyan soha egy mentes sütemény mint nomrál társuk, nincs tartása, nem biztos, hogy lehet burkolni stb. 
Azonban be kellett látnom, hogy egyre nagyobb ezekre az igény, mert egyrészt sajnos egyre többen küszködnek bármilyen fajta intoleranciával, másrészt mert lassan már divat és sikk lett mentes dolgokat enni, akkor is ha nincs rá szükség. Ez utóbbiról van némi véleményem, de legyen ez mindenkinek a saját döntése. 








Viszont manapság már egyre szélesebb a hozzávalók tárháza, melyekből normális, ehető mentes süteményeket lehet készíteni, így néhány kísérletezés és próba sütés után végül meglett a tökéletes málnás csokoládé torta, ami amellett hogy tejmentes, még tojásmnetes is, így vegánok is bátran tudják enni és ami fontos, hogy finom. Igen drága barátaim, nem hittem, hogy egyszer ezt fogom mondani, de sokkal jobb lett a végeredmény mint reméltem, kifejezetten élvezettel tudtam enni a prototípust. Sűrű kókusztejszín, magas kakaótartalmú étcsokoládé, pürésített málna rejlik benne. 
Szóval fogadjátok szeretettel a tej- és tojásmentes málnás csokoládé tortát, amit kérhettek üvegben is.

Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése