2012. február 26., vasárnap

Csokirudak által körbezárva


Egy újabb szülinap, egy újabb torta, amit most csináltam először. Gondos előkészítés, néhány nappal korábban elkezdett előkészületek:



Például a csokirudak készítése már 3 nappal korábban. Még azt is kiszámoltam, hogy mennyire lesz szükségem. Azt hittem ez lesz az egészben a legnehezebb. Később kiderült, hogy korántsem.

Valahogy elúszott minden. Kezdetnek egy rosszul sikerült tészta, ami új sütést kívánt. Majd egy csomósra főtt zselatin, ami megerősített, hogy száradjon le a kezem, ha a jövőben nem zselatin fixet fogok a krémek szilárdítására használni. Új krém! Egy napos időcsúszás, vagyis krém nem pihenhet egy éjszakát, ima, hogy időben megszilárduljon. És ha ez még mindig nem lett volna elég, szembesülnöm kellett a fatálisan elszámolt csokirudak hiányával. Fél órával az indulás előtt oly halálos nyugalommal olvasztottam fel még egy tábla csokit 10 db rud elkészítéséhez, hogy Oscar-t érdemeltem volna.



Tejszínhab a torta tetejére, maradék gyümölcs, szalag körbe és cirka 1 órás késéssel sikerült prezentálnom a Gyümölcsös túrótortát csokirudakkal. Jó-jó.....belül hagy némi kívánnivalót maga után. Be kellett látnom, hogy a tortalap kettévágása már elég jól megy. Na de háromba......?!






Nem volt olyan nehéz, mint amilyen macerás. Azt hiszen életemben nem jött össze annyi szerencsétlen dolog egyszerre, mint ennél a tortánál. Így valószínűleg sose fogom elfelejteni!
Na de az ízét sem.......!!!!!!!!!!

Az eredeti recept a Kifőztük magazin 2011/5. számában található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése