2012. augusztus 21., kedd

iPhone torta...kicsit kékben



El kell mondjam, hogy nem vagyok egy nagy telefon guru. Iphone guru pedig még kevésbé. Így csak a neten talált képekre tudtam szorítkozni. Annyit persze tudtam, hogy ezek a ketyerék általában feketék. Így hát elővettem a fekete festékemet és elkezdtem belegyúrni az unidec masszába. Gyúrtam, én gyúrtam, lassan már belegyúrtam a fél üveggel is. De az csak nem akart fekete lenni. Ellenben kék volt...jó sötét kék. Így találtam fel a kék Iphone-t. Persze csak tortaként.  



Hirtelen jött felkérés volt és csak két nap, hogy elkészítsem. Nem volt idő a krém alapos előkészítésére sem, így a szokásos csokis mascarpone krém helyett egy életem és egy halálom a csokoládé ganache-ra tettem fel. Egyszer már próbálkoztam vele, de akkor annyira megkeményedett a krém, hogy képtelen voltam rákenni a torta lapokra. Most kicsit hagytam szobahőmérsékleten felmelegedni, hogy kenhető legyen, így valamivel jobb volt. Sajnos a torta felülete sem lett olyan szép sima.
Az ikonok - vagy mint később megtudtam az "app-ok" - kidolgozásában nagyobb örömemet leltem, mint gondoltam. A dátum a születésnapot jelölte, a jegyzetekbe pedig az ünnepelt nevét írtam. Az óra szintén a dátumot mutatta, és mivel gyertya nem került a tortára amely a kort szimbolizálta volna, így elrejtettem azt az időjárás közé. Igaz egy hölgy esetében nem illik a kort feltüntetni, mégis úgy voltam vele, talán nem fog megharagudni ezért.


Hát......igaz, hogy kicsit kék lett, és arányaiban is inkább egy tablet-re hajaz, mint Iphone-ra, mégis azt hallottam, hogy nagyon tetszett az ünnepeltnek és ami szintén fontos, hogy ízlett is neki! Én pedig végre készíthettem ilyet is. 

2 megjegyzés:

  1. Kéken is jól néz ki! :) Amúgy a kék és a piros szín adja magát a legnehezebben! Tetszik ahogy az ikonokat megcsináltad, babra munka lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)Babra munka volt, de komolyan mondom, azt élveztem a legjobban! :)

      Törlés