2013. január 9., szerda

Az Én szülinapi tortám





Egy kis elmaradásomat szeretném most bepótolni. Bár nem egészen most volt a szülinapom, azért olyan régen sem, hogy ne éljen bennem az élmény! Amióta a Keresztlányom megszületett és gyakorlatilag feliratkozott a család novemberi szülinapi listájára, már csak neki csinálunk családon belül tortát. Most azonban kicsit más volt a helyzet, mert bár Pannának elkészült a Bogyó és Babóca torta, én is megkaptam a magamét. Na csak azért, mert beléptem abba a bizonyos x-be :). Előzetesen egy Oreo kekszes tortát "rendeltem" a Nővéremtől, amit Lila fügénél láttam, na meg azt gondoltam kicsit meg is könnyítem a dolgát, mert már egyszer csinált ilyen tortát. De nem kaptam Oreo tortát :( 
Kaptam viszont helyette extra-mega-brutál Karamellás tortát, tetején csokis-kukoricapelyhes halmokkal. Nem kicsit, és diétásnak sem mondhatót, na de.....KIT ÉRDEKEEEEEEL????????? :) Hiszen karamellás volt, ami telitalálat, mert ekkorra már tetőzött a karamella iránti rajongásom és ez töretlenül tart azóta is. És íme, itt van, 30 szál gyertyával, ahogy azt kell!!!! Egy tortányi gyönyör!





Hogy is mondaná mindenkori bálványom Nigella? "Nézzék ezt a hihetetlenül csodás, buja, aranybarna karamellás krémet, amely vastagon borítja ezt a túlcsordulóan gazdag, fényes, kakaós tésztát."
Vagy valahogy így! :) Mindegy is, mert a képek magukért beszélnek, bár sajnos nem tudtam róla méltó fotókat készíteni. Ha jól tudom, a tészta Lila fügétől van, a krém pedig Farkas Vilmos receptje alapján készült, de a kivitelezés a Nővérem keze munkáját dicséri! ÉS őszintén mondom, naggggyon finom volt!

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése