2016. február 17., szerda

A Katica Raj felszállásra kész


Amikor először meghallottam, hogy 18 katicát kell csinálnom egy 18 szeletes tortára, kissé kidülledt a szemem. És akkor még nem volt vége. "Kellene rá még egy sárga kisautó is..." - mondom jó, nem probléma - "...és néhány Katica szállja meg a kisautót?" Ahha!!! Mi sem egyszerűbb!!! 


Na jó, tény hogy katicát csinálni nem túl bonyolult dolog. De azért 18 db nem kevés. Igaz, nem annyi mint mondjuk 26. Mert végül is annyi is lehetne, nem igaz?
A kisautó miatt egyáltalán nem aggódtam. Bár némi fejtörést okozott, hogy mennyire részletesen dolgozzam ki, de mivel óvodás korú kisfiúnak készült, végül úgy döntöttem valahol a kettő között fogom megoldani. Mégsem rakhatok rá egy fakocka jellegű kisautót, de hát egy élethű BMW-t is túlzásnak tartottam volna. 


Tulajdonképpen kicsit hibrid lett: egy Trabant és egy Bogár keveréke. Persze nem így terveztem ám, mégis így sikerült. De végül is nem bántam hogy ilyen lett. Annyi képes segítséget kerestem a neten, hogy végül azon kaptam magam, hogy összegyúrtam több típust. Végül is, ha valaki, akkor én nem szoktam alkalmazkodni a konvenciókhoz. 

Na és akkor ott voltak még a szálló katicák. Bár sajnos nem ismerem a történetet, amiből végül ez a téma kerekedett, de végül is lényegtelen. Meg kellett oldanom valahogy azt, hogy katicák szállják meg a sárga kisautót. Némi töprengés után úgy döntöttem drótokat használok a megoldáshoz. a plusz katicákat felszúrtam egy virágdrótra (mondjuk ez kicsit morbidul hangzik), amit korábban egy fakanál köré tekertem - így lett rugós. Aztán már csak azon izgultam, hogy a katicák súlyát elbírja a drót.













És lőn torta: 18 db hét pettyes katicabogár (+- néhány pötty) és még néhány, amelyik megszállja a sárga kisautót. Semmi fakszni. És még csak burkolni sem kellett. Kérdeztem miért? Azt a választ kaptam, hogy a gyerkőc szereti látni milyen ízű az a torta. És milyen igaza van!!! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése