2017. október 13., péntek

Darts torta



Szép kis feladat, hej...


...aprólékos munkával. Mert bármennyire is egyszerű kis idomokat kellett kivagdosni, azért elszöszöltem vele egy darabig.


Független ettől örültem neki, mert már sokszor jött velem szembe ilyen torta, de még nem talált meg vele senki. Na most aztán megkaptam :)
Nem nehéz, de annál inkább pepecs meló. A darts tábla mintáját kinyomtattam, majd kivágtam belőle az elemeket. A megfelelő színű fondantból annyit vagdostam ki, amennyit kellett. A végén, főleg a kis piros négyzetek gyártása közben azért éreztem, hogy lassan szemöldököt fonok. De amikor összeraktam a táblát és berácsoztam, egész elégedett voltam vele. 













A nyilak okoztak némi fejtörést, mert a kérés az volt, hogy azt is csináljam meg. Elvileg bele lett szúrva a tortába, méghozzá azokhoz az értékekhez, amiknek az összege kiadta az ünnepelt életkorát, de ugye én ezt már nem láttam. Ezért szerettem volna, ha minél élethűbb lesz, így kerestem a neten darts nyilakhoz való tollat. Hogy ebből mennyi fajta és színű van, nem is hittem volna. Közös megegyezéssel választottam a feketét illetve a pepita mintásat, amit aztán letöltöttem és méretre igazítottam. Kinyomtattam ehető ostyapapírra, összeragasztottam őket párba, hogy mindkét oldala mintás legyen, majd bevágtam középen és egymásba húztam őket.


Saslik pálcát beburkoltam szürke fondanttal, majd a végébe beleapplikáltam a kész tollakat. Most ez marha egyszerűnek tűnik így leírva, de esküszöm tök sokat pepecseltem vele. Nem is értem... 
Na de a lényeg... kész lett... és nem is lett olyan rossz... szerintem!
Na?! Ki akar dobni?


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése