2020. október 27., kedd

Lufi móka vegán módra




 Újabb nyalókás történet, de én ezt úgy szerettem. Hogy miért?


Teljes mértékben rám volt bízva. Semmilyen kívánság nem volt, egyszerűen csak annyi, hogy legyen kisfiús. Egy éves szülinapra készült és amikor 5x vissza kérdeztem, hogy tuti nem kell rá ez meg az, ne legyen-e ilyen vagy olyan, akkor csak annyi volt a válasz kb, nem szó szerint idézve: Figyelj... 1 éves. Egyszerűen csak ünnepelni akarjuk. Nem kell rá se név se évszám. Majd amikor nagyobb lesz ne aggódj, jönnek majd az igények. Ezt most teljes mértékben rád bízzuk.

Ééééés igen. Imádom az ilyet. Hozzá teszem az utolsó pillanatban körvonalazódott, hogy pontosan milyen is lesz. Sokáig csak azon agyaltam, hogy mégis milyen technikát próbáljak ki. Aztán maradtam a lufis-nyalókás dizájn mellett, mert akkor kezdtem el bontogatni ezen témában a szárnyam, emellett még látványos is szerintem és legalább gyakorolhattam is a nyalókák öntését. 



Igyekeztem nem túlcsicsázni és a cukiság faktort sem akartam átlépni túlságosan, így lett ez a koncepció. Van rajta kisfiú, elefánt - mindezt kézzel festve - és látvány elem is a lufi/nyalókák képében.

És ennyi! Egyszerűen imádtam. Az íze pedig tej- és tojásmentes csokis málnás volt, mivel a családban van egy emberke, aki évek óta folytat vegán életmódot. És a visszajelzés amit kaptam... állítólag soha nem evett még ilyen finom vegán süteményt, pedig jó párhoz volt már szerencséje. A család minden női tagja pedig egy emberként próbált rájönni, hogy miből készült és nem vegánként úgyanúgy ízlett nekik és titulálták ehetőnek, mint egy normál süteményt. Szóval ez itt a lényeg nekem!


Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése