2021. január 7., csütörtök

Csilla és Lajos tortája









 Csilla és Lajos nyár elején kerestek meg azzal, hogy szeretnék, ha én készíteném el a tortájukat....


... és én olyan, de olyan boldog voltam. Az őrület kellős közepén nem engedtek az álmukból és sikerült megvalósítaniuk egy kis létszámú esküvőt, aminek így én is részese lehettem, azáltal, hogy elkészíthettem a tortájukat. 

Burkolás nélküli torta volt az elképzelésük, arany és pisztácia zöld színekkel, virágcsokorral az oldalán. Tetejére pedig a Mr&Mrs felirat. 

A kóstolással egybekötött személyes megbeszélés során felvázolták az elképzelésüket, képeket mutattak, majd lepontosítottuk az ízeket, a nagy napon pedig izgatottan szállítottam ki a helyszínre a tortát. 




Nagyon szerettem ezt a tortát, mert ez a stílus nagyon közel áll hozzám. Letisztult, naked torta egy minimális színnel és diszkrét csokorral az oldalán. Rettentően izgultam, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy elképzelték. Olyan technikákat próbálhattam ki, amiket nem, vagy csak nagyon régen alkalmaztam. Őszintén szólva a rózsa miatt izgultam a legjobban, mert leginkább bazsarózsákat készítettem előtte.


Végül úgy éreztem sikerült a tervet teljesíteni és a visszajelzések alapján ők is elégedettek voltak.

Csilla és Lajos, köszönöm a bizalmatokat és sok boldogságot kívánok Nektek. 



Ahol a gondolat tortára lel
és az üveg sütit rejt! 
Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken,
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése