2021. február 15., hétfő

Jégvarázs 6.0 a kihívás



Nem kevés Frozen tomájú tortám volt. Ez azonban..


Amikor először megkaptam a képet, hogy miről is lenne szó, nem tudtam, hogy előbb mit csináljak. Sírjak, mert ezt megcsinálni tortás kis barátaim szerint is szívás, vagy örüljek, hogy végre valami más, kihívás, "na ilyen még nem volt" történet. 

Szóval elvállaltam és egyáltalán nem bántam meg. Okozott némi fejtörést a spirál kialakítása és a méretek összehangolása, voltak buktatói, de mint első ilyen tortára tök büszke vagyok. 

A figurák műanyagok, annak azért mondjuk örültem, hogy azt nem nekem kellett csinálni. Na azt tényleg nem vállaltam volna. Szóval imádtam. 

Nem volt aprócska, 3 emeletnyi torta, a negyedik szint a "csúcsdísz" :)






Ahol a gondolat tortára lel
és az üveg sütit rejt! 
Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken,
Üveges sütik pedig ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése