2023. március 3., péntek

Csilla és Gábor tortája





 Tavalyi év legkedvesebb esküvői tortája számomra Csilla és Gábor tortája volt...

Csillát és Gábort még a Halkakas bisztróból ismertem meg, amikor üveges sütit kezdtem szállítani. Ők voltak az elsők, akik bizalmat szavaztak a Hamucipóka sütikre és együttműködésünk egy évig töretlen is volt. 

Ezért különösen boldog voltam, amikor az esküvői tortájuk elkészítésével is megbíztak.


Csillának nagyon határozott elképzelése volt arról, hogy egyszerű, letisztult tortát szeretne, méghozzá a saját maga által szárított virágokkal. A virágokat hónapok óta gyűjtögette, szárította, hogy dekorációként felhasználják és a tortára is kerüljön. Ezekből a virágokból kaptam egy jókora adaggal, amit aztán igyekeztem különböző csokrokba kötni.




Ízekben is sokat egyeztettünk, pár kóstolót készítettem mire elvált milyen ízű legyen a torta. Így lett tonkababos csokoládé az alsó szint, citromos-levendulás a középső, valamint málnás-pisztáciás a felső szint, ami igazán bevállalós töltelék. És legnagyobb örömömre kaptam olyan képet is, amin látszik a torta belseje. S meg kell mondjam, elégedett vagyok. 

Elégedettek voltak Csilláék is, hiszen elmondásuk szerint pillanatok alatt elfogyott a torta, nekik szinte nem is maradt. 






Csilla és Gábor, köszönöm, hogy elkészíthettem a tortátokat. 



Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken!
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Kóstold meg és nyugodtan sírj!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése