2023. december 3., vasárnap

Panna 14 éves let....



 ....igaz mindez tavaly. :)

De én természetesen magamhoz hűen úgy le vagyok maradva, mint a borravaló, a tortáim posztolásával. Olyanniyra, hogy nemrég tudatosult bennem, amikor végre kiratkam pár tortát, hogy nem egy évvel, hanem gyakorlatilag 2 évvel vagyok már lemaradva.

Így most, hogy Panna idán 15 éves lett, gondoltam előre veszem a tortáját. Azért is, mert a 14. az ugye elég konkrét, azóta el is ballagott, egy új korszak vette kezdetét a kis életében. És idén előzékenyen közölte, hogy nem muszáj ám hatalmas feneket kerítenem a tortájának mostantól, Ő tökéletesen megelégszik a kedvenc Londoni sajttortájával is, de azt minden mennyiségben. 

Ezért hát a 14. szülinapi tortája ezért is lett különleges, mert az évek óta tartó "szárnylajuk túl az előző évi tortát" projekt most ezzel egy kicsit megszakad. És ki tudja mit hoz a jövő, de a következő nagy projektem majd 18. szülinapjára lesz, ebből viszont nem engedek.







De hogy szót ejtsek erről a tortáról is. Természetesen itt is az volt az elsődleges cél, hogy készüljön olyan, amilyen még nem volt. Így ez az első ilyan magas, nem emeletes tortám. Másrészt annyiszor szerettem volna már megcsinálni a rágógumi lufit fúlyó lányos tortát, amiből pin up girl stílusban tele van az internet, de valahogy senki nem akart ilyennel megtalálni. Szóval egy kis módsoítással, ezt is kipipálhattam. És mivel Panna most igen csak dark stílusát éli, ezért lett fekete tortája fehér pöttyökkel, amit én kifejezetten szeretek, de szintén ritka kívánság. 



És hogy ne legyen túl dark, azért bele csempésztem egy kis kék drótos cukorvirágot, valamint habcsók- és cukor nyalókákat, gondolva a családi szülinapon jelenlévő vendég gyerekekre is.









Szóval Panna! Kicsit megkésve de annál nagyobb szeretettel kívánok a tavalyi, 14. tortáddal minden szépet és jót az idei 15. szülinapod alkalmából. Szóval érted :D



Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken!


Kóstold meg és nyugodtan sírj!

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése