2014. október 28., kedd

A mindig bevethető ajándék: Csőrike



Egy nagyon szerethető figura egy nagyon egyszerű tortán. Ezt sikerült összehoznom még mindig a vizsgaidőszak kellős közepén járva.

Viszont ez a torta majdhogynem felüdülés volt a könyvek közt töltött napokban, Csőrikét pedig már jó pár nappal korábban megcsináltam. Az igaz, hogy kb. 3x kezdtem neki a fejének. Először persze túl nagy lett! Gondoltam jó lesz ez, csak a megfelelő méretű test kell hozzá. Aztán amikor azt is megcsináltam, úgy éreztem itt mégiscsak a fejjel van a gond. Újra kezdtem. Naná hogy akkor meg kicsi lett. Tanakodtam! Melyiket csináljam újra? A fejet, avagy a testet?!?! És persze, hogy nem a könnyebbik oldalát fogtam meg, mert harmadjára is nekifutottam a fejének. De végül is sikerült arányaiban eltalálnom. Szegény Csőri, mennyit szöszöltem rajta!! :) 














A dolog érdekessége, hogy a 60. életévét betöltött ünnepelt a mai napig nagy Csőrike rajongó. Így igazából a figura volt a lényeg, minden más csak körítés :) És bejött. Nagyon bírom, amikor a gyermeki lélek korhatár nélküli :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése