2016. március 23., szerda

Jégvarázs Aliznak


Elhiszitek, ha azt mondom: ez a torta pontosan olyan lett, amilyennek lennie kellett? Sőt. Annál is jobb. Meglepődtök nem igaz? Pedig ez a torta pontosan olyan lett, amilyennek lennie kellett. És ezt komolyan is gondolom! Na ezt kapjátok ki :)
Jégvarázs! Esküszöm én még szeretném is ezt a rajzfilmet, ha a sok felhajtás, meg marketing, meg "pijár" nem menne az ember agyára és nem ölné meg szegényt. Úgyhogy amikor Aliz anyukája közölte, hogy jégvarázsos tortát szeretne, teljes nihill következett. Egyfolytában azt kérdeztem: mi újat, mi különlegeset lehet ebből a témából még kihozni? Hiszen az összes lehetséges módon feldolgozták a mesét torta formájában (is) és nem is gondoltam, hogy én leszek az, aki áttörést hoz a témában. Arról nem beszélve, hogy Aliz duplázott, ez a volt a második tortája amit az 5. szülinapjára kapott, hiszen neki készült a Koronás is és hát nem tehettem meg, hogy nem csinálok valami orbitálisan jobbat. Kaptam én sok képet, meg kerestem jómagam is. Volt köztük szokványos és érdekesebb is. Aztán kiválasztásra került az egyik, de megbeszéltük, hogy nem feltétlenül kell ugyanolyan. Fontos a hópihe, meg Olaf, meg Elza, Anna, és azért egy kis rózsaszín is, csakis a csajos feeling miatt.
Naná, hogy nem akartam ugyanolyanra. A két főszereplőről is próbáltam olyan képet keresni, amit ritkán látni tortákon és az eredetivel ellentétben egy képen is jelentek meg. Jah, amúgy bemutatom az első saját ostyaképem. Bizony, én nyomtattam. :) Nem semmi mi? Az igazság az, hogy kaptam szülinapomra nyomtatót, meg ételfesték patront, meg sok-sok ostyapapírt és íme: bármikor kész az ostyakép. Nos, nem túl kreatív, de ha valaki ilyet szeretne akkor már semmi akadálya.

Aztán ott volt Olaf! Hát hogy én azt hogy élveztem!!!! Olaf jó fej ez kétségtelen és elkészíteni sem különösebben nagy ördöngösség, csak figyelni kell a sajátos jegyekre. És ami a legfontosabb, hogy már jó előre elkészítettem az 5-ös számmal együtt, hogy legyen ideje formára száradni. 
Jól sikerült a kék színt is összehozni, most valahogy elkaptam az árnyalatot. És hát a rózsaszín. Az eredetin több kis rózsaszín masni volt a torta körül, de azt valahogy már csicsásnak tartottam. Így találtam ki, hogy csak alulra teszek masnit - ezt a fajtát ráadásul még nem próbáltam és imádom - és a kép köré is rózsaszín keretet teszek.
Aztán jöttek a hópelyhek, meg Aliz neve és azon kaptam magam, hogy kész a Jégvarázsos tortám. És azon kaptam magam, hogy elégedett vagyok vele. És azon kaptam magam, hogy igazából semmilyen gikszer nem jött közbe. És azon kaptam magam, hogy nem tudok belekötni! Még én sem! Döbbenet!
Igaz, hogy semmi olyan különlegesség nincs rajta, amit más Jégvarázsos tortán nem lehet megtalálni, de végül is nekem ő az első ilyen ebben a témában. Leszámítva a vajkrémes tortát Elzához

Aztán, amikor Aliz anyukája meglátta.... hát az nagyon jó érzés volt. Őszintén látszott rajta, hogy szereti ő is a tortát. És amikor megkaptam a képeket a torta átadásáról, meg videót a zsúrról... Nos nem vagyok az a szentimentális típus, de őszintén mondom, hogy bekönnyeztem. Aliz arcán boldogság és csodálat látszott. De mindezek mellett szigorúan elhessegette a többi kisgyerek kezét, akik éppen meg akarták vizsgálni a torta valamelyik alkatrészét közelebbről. :) Teljesen megértem, az ő tortájához ne nyúljon senki! :)







Kattints a linkre, ha tortát rendelnél és keress az elérhetőségeim egyikén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése