2021. január 27., szerda

Meincraft kocka utoljára



 

Amikor először csináltam kockát, azt mondtam soha többet és tiltó listára kerül. Akkor hogy is van ez?

Először is úgy, hogy kerek perec kimondva gyenge jellem vagyok nemet mondás terén, ha régi, kedves rendelőimről van szó, akik évről évre olyan kihívás elé állítanak, mint pl a Jurassic World Dani's Kingdom, vagy az Ark torta, amikre elképesztő büszke is vagyok!

Másodszor meg kellett egy megerősítés! Hogy valóban, minden kétséget kizáróan - adva még egy esélyt - teljes nyugalommal tiltó listára tehessem az ilyen tortát.  Igyekeztem én másik technikát használni és más módon csinálni, magamat is meggyőzve, hogy tudok ebből többet is kihozni de.....

Szóval ez volt az utolsó ilyen stílusú kocka tortám ebben a témában. Bocsi!

Remélem azért Danit nem ijesztettem el. :)


Ahol a gondolat tortára lel
és az üveg sütit rejt! 
Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken,
Üveges sütik pedig ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése