2021. január 20., szerda

Torta egy szinkronúszónak



Igencsak fura egy torta én tudom...


Az ünnepelt egy szinkronúszó kislány, akinek a tortáját az utolsó pillanatban mondta vissza egy torta készítő. Anyukája kétségbe esve keresett fel, hogy el tudom e vállalni és egyszerűen nem tudtam nemet mondani, bármilyen kevés idő is volt már. 

Hozzá teszem elképesztő kevés tortát találtam a neten szinkronúszással kapcsolatban. Az volt az egyetlen használható, ami alapján ez is készült. 

Kissé bizarr, hogy lábak állnak ki a tortából én tudom.... de hát ez egy szinkronúszós torta. Az is nagyon bizarr érzés volt, miközben sorra gyártottam a női lábakat. :) Az úszókat kézzel festettem a torta oldalára.

De nagyon boldog volt azt ünnepelt, akinek egy edzésen került átadásra a tortája és a csapat kapitánya még külön rám is írt, hogy megköszönje a tortát. 

Szóval ha a Sütis Lány boldog, akkor mindenki boldog :)



Ahol a gondolat tortára lel
és az üveg sütit rejt! 
Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken,
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése