2023. február 7., kedd

Bella és Kálmán tortája





Bella és Kálmán egy igazán csodálatos helyen mondta ki a boldogító igent, különleges kívánsággal.

Bella és Kálmán élete az utazás körül forgott, így esküvőjüknek témája is az utazás volt, mely a dekorációban és a menüben is megjelent. Ezt jelképezte a tortán lévő két bőrönd.


Nagyon ritkán vállalok emberi figurát, különösen esküvői tortára, de mivel azután is ragaszkodtak hozzá, hogy elmondtam nem az erősségem, nem volt mit tenni. Kaptam instrukciót a menyasszony ruhájára, így kinézetben és öltözékben is igyekeztem hasonlóságot produkálni. 
















A tortán kívül készítettem még kétféle cupcake-et, valamint kávés-karamellás és mangós vágott desszerteket is. 




A torta kinézete letisztult naked stílusú, néhány mályva és barackvirág színű cukorvirággal. Mindez egy olyan ódon összhangot eredményezett a régi kúria berendezésével, ami nálam nagy kedvenc.  Így végérvényesen beleszerettem a helybe. 









Ezért is hálás köszönet Bellának és Kálmánnak, hogy elkészíthettem a tortájukat. 




Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken!
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Kóstold meg és nyugodtan sírj!

  
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése