2023. február 12., vasárnap

Zsuzsi és Péter tortája



Zsuzsi és Péter egyszerű és letisztult tortát szeretett volna....


És tényleg az lett. Négy emeletnyi naked stílus, elő virágokkal díszítve.

A tortát a helyszínen raktam össze, nem volt egyszerű és azt hiszem ez volt a utolsó ilyen alkalom, hogy burkolás mélküli tortát a helyszínen rakok össze, de legalább tanulságos volt. Viszont Tihanyba nem szívesen szállítottam volna egyben egy négyemeletes tortát így ez volt a legjobb megoldás. 

A virágokat szintén a helyszínen raktam össze, mivel a dekorációból került rá a rózsa, rezgő valamint a búzakalász is.    

A végeredmény végül egészen csinos lett lett és örültem, hogy elkészíthettem Zsuzsi és Péter tortáját




Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken!
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Kóstold meg és nyugodtan sírj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése