2023. február 20., hétfő

Veronika és Ádám tortája



Veronika és Ádám igazán formabontó torta ötlettel keresett meg és én ezt nagyon élveztem.

A pár ugyanis nagyon szeret túrázni és eköré építették a torta témáját is. Sok zöld és barna, a természet színei.

Zöld erdő, fölfelé hegyek, majd a teteje teljesen fehér ahová az általuk választott kép került. Nem kellett figurát tenni rá és én ezt üdvözöltem. És mivel egyáltalán nem illett a koncepciójukba a virág dísz sem, úgy gondoltam egy zöld levélkoszorúval keretezem a képet, aljára pedig egy tobozt készítettem.







Kívánságra túrazsák és 2 pár bakancs is került rá, szimbolizálva a életüket meghatározó hobbijukat.

Mivel számomra is sokat számít a túrázás és amikor még volt időm minden évben el is mentem valahová erdőt járni, végtelenül hálás voltam, amiért én csinálhattam meg Veronika és Ádám tortáját.


Tortarendeléssel kapcsolatos információk és elérhetőségek ezen a linken!
Üveges sütik pedig ezen a linken!

Kóstold meg és nyugodtan sírj!


    

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése