2020. január 9., csütörtök

Gorjuss lányok


Azt hiszem nem kérdés, hogy a legkedvesebb témájú torta számomra a Gorjuss torta.


Nem először és remélem nem utoljára készítettem ilyen tortát, első alkalommal még Panna keresztlányomnak, aztán volt még egy és ez most a harmadik. Ráadásul most 2 leányzót is kellett csinálnom, úgyhogy igazán kiélhettem rajongásomat. Volt olyan is, amikor csak figurát kértek tőlem, akkor le is írtam, hogy milyen érzés egy Gorjuss baba készítése és milyen hatással tud lenni egy ilyen figura az emberre.


Gorjuss babát készíteni felér egy terápiával. És nyáron, amikor ez a torta készült, akkor igencsak jól jött az én lelkemnek egy ilyen jellegű impulzus. 


















Abszolút hozott kép alapján kellett dolgoznom, a lányoknak, a színvilágnak ugyanannak kellett lennie, mint a kapott képen. Bízom benne, hogy sikerült teljesítenem a feladatot, én személy szerint köszönöm a lehetőséget, hiszen sokat dobott rajtam egy meglehetősen nehéz időszakban. Szóval toábbra is vallom: 

Gorjuss torát Mindenkinek!




Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése